skicka fram henne

2009-01-21, 14:58:29 / Kategori: Allmänt

På rasten när ungeför hälften av klassen står ute och röker så upptäcker Therese en guy med världens häng och affro som hon tänder på.. Han upptäcker henne också och verkar känna samma sak.. Och hon bestämmer sig för att hon ska ha hans nummer innan vi börjar igen! Och då bestämmer vi oss för att jag ska gå fram till honom och fråga om hans nummer till henne. När jag väl har frågat ville han att jag skulle skicka fram henne.. Det gjorde jag också, och lät dom vara. Jag kan ju säga att det var så sjukt roligt när man väl var där. Allt är roligare än vad det låter när man försöker förklara det!

.. och nej, jag har inte kommit igång med pluggandet än.


girligirl

det låter sjukt kul bruden..



2009-01-22, 00:04:45

Brandt

fast att jag dök upp som prins charming och att du inte sett mig på flera veckor det nämns inte ! :O



2009-01-22, 15:40:19

Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.



2009-01-22, 15:44:32 URL: http://arandur.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?