spara allt ni gör

2009-01-20, 08:48:09 / Kategori: Allmänt
Sitter i skolan med huvudvärk. Halva klassen ska ha psykologi och vi resten har datorkunskap. Sedan byter vi. Jag är redan uttråkad och vill hellre ha psykologi faktiskt. Igår var jag och tränade och kände mig duktig med Josefin, cyklade i 10 minuter och sprang i 30. Dom sakerna är ju roligast att göra på gymmet så då kan jag lika gärna göra det. Haha... Idag skulle vi egentligen plugga efter skolan men vet inte riktigt hur det blir med det eftersom vi skulle göra något speciellt som sista lektion, vet inte vad och bryr mig inte heller faktiskt. Nu är det nog dags att fortsätta lyssna på våran lärare som har pratat i 10 minuter ungefär och jag har inte lyssnar särskillt mycket, så nu är det dags.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?