tackar för alla gratulationer med en fet baksmälla!

2009-01-04, 15:26:04 / Kategori: Allmänt
Jaa, det är precis det jag gör. Idag fyller jag 19, värdelöst men men..  Gårdagen började på wok house eller vad det nu hette, mysigt. Lite chill sådär, sedan vidare till Huset för lite drinkar shotts och cider och till sist till mitt kära ICE haha. Det var nog där det spårade haha. Shottar, drinkar och jag vet inte vad. Kände mig inte särskillt alkoholiserad (haha) när jag och  S drog därifrån. Taxi hem med H&O hem till S. Vaknade med en feet baksmälla. Det är nu man säger, Jag ska aldrig mer dricka. Men det gör jag inte, för jag vet själv att det inte är sant. Haha. Har redan hunnit ha huvudet i toaletten, försökt få i mig käk (fast det inte gick) och lagt mig i sängen. Jag ser riktigt förjävligt sliten ut, och det får jag faktiskt.

jos

hellre 19 än 18 ;)



2009-01-05, 02:22:59 URL: http://pmsbarn.blogg.se/

antonia

Grattis!!! :D <3



2009-01-05, 13:03:32 URL: http://aletto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?