Tidsfördriv

2009-01-07, 16:01:15 / Kategori: Allmänt
Röker du? Nej
Snusar du? Nej, inte provat heller faktiskt
Skolkar du? Låt det inte bli en vana
Gör du frukosten själv? Jag äter inte frukost
Har du slagit ner någon? Beroende på hur man menar "slagit ner"
Har du pussat någon av samma kön? Haha, ja
Har du varit på strippklubb? Nej, inte vad jag vet
Vad gör du när du blöder näsblod? Trycker upp massa papper i nosen
När grät du sist? Helt ärligt, igår haha..
Vem kan du prata om allt med? Har mina speciella.
Har du solglasögon? När det är soligt
Skriv en mening på engelska: One sentence in english (?)
Vem pussade du senast? N tror jag (?)
Vem kramade du senast? Mami
Vad är din högsta önskan just nu? Hemlis
Vad heter ditt hårspray du använder? Wella hairspray Volume & Hold
Vem gillar du? Beroende på hur men menar ordet "gillar"
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Vit
Känner du någon som heter Niklas? Yes.
Har du bärbar data? Har den i knät för tillfället
Är du blyg? Oblyg (;



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?