today

2009-01-14, 21:25:12 / Kategori: Allmänt

Idag började med min vanliga huvudvärk, men gick till skolan ändå. Min kära mami har bokat tid hos optikern till mig, för att kolla synen, om det skulle kunna vara en anledning till min huvudvärk. Så på fredag eftermiddag får vi svar.. Vi började med engelska, tre av fyra basgrupper. (Jag bytte btw grupp idag så jag ska kunna få sova ut lite på fredagar, underbaaaaart) Så skulle resten av min snabba klass lära sig schoolsoft, men ingen jävel verkar fatta. Men lyssnar man så förstår man. Hur svårt kan det vara? (: Lunch, som jag tidigare skrev kyckling ofc, ingen nyhet. Till och med dom här hemma säger det haha. Eftermiddagen gjorde vi klart dom där jävla skeletten, det slutade med att jag satt och fyllde i med kritor. Det lugnade ner mig. Jag har ju sånt härligt temperamet, som dom flesta redan vet.. Haha, stackars Michaela, bara skrek på henne. Im very sory about that. Hem, äta fort som attan och sedan iväg och träna med mami. Känner mig så sjukt duktig efteråt haha. Nu är det dags att göra det till en vana bara, jag ska ha världens kropp sommaren 09 (och alla andra framöver haha). Hoppas kan man ju (;




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?