too bad for you

2009-01-13, 17:17:54 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag med jooordens huvudvärk. Fyfan. Ville stanna hemma, men jag drog till skolan ändå. Förmiddagen var lugn, lektion om skelettet och muskler och grejer, fyfan vad vidriga vi ser ut innuti haha. Lunchen smakade inte så värst mycket (inte konstigt att jag var så hungrig när jag kom hem). På eftermiddagen började skiten, vi skulle rita och klippa och greja. Vafan, vi går inte på dagis? Förjävligt. Humöret skönk rejält och jag orkade inte vara trevlig längre. Så dom här två veckorna kommer jag tycka synd om er i klassen. Den här tiden på månaden kan jag vara riktigt förjävlig, slänga ur mig kommentarer och grejer. Jag har redan förvarnat er, men somsagt, jag tycker synd om er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?