tränad brud

2009-01-15, 22:32:30 / Kategori: Allmänt
Min dag har varit sjukt... upptagen haha. Dagen började med skola som slutade fyra, men stannade kvar till kvart i fem för att göra klart ett arbete. Fick skjuts hem av Sandra och hennes pojki. Snabbis hem för att käka och packa ner träningskläder. Var hos Josefin tills halv nio, sedan tog vi bilen till sollentuna simhall för att träna, och ja... Jag kan ju säga att min kondis och allt sånt skit inte är inte på topp, men det ska jag ändra på. Är vråltaggad!

Kom hem för en stund sen, är helt slut. Sitter fortfarande med jackan på för att jag inte orkat ta av mig den haha. Ska sitta inne vid datan en liten stund, måste vänta på att Josefin ska logga in, vi ska antagligen in till stan, kom nyss på att jag har optikertid halv tre så får se hur vi gör. Men det löser sig. Börjar även 10.30 imorgon, sköööönt!

Dagens planer imoron är att fira Kuken, middag hos henne med massaste brudar. Sedan utgång. Vart vet jag inte ännu, det kanske dom andra har planerat. Jag bryr mig inte riktigt, det blir vad man gör det till! Right babes? Nej nu ska jag kolla min facebook en snabbis och prata lite mer med Christian eftersom det var så längesen (känns det som iallafall). Slänger upp en bild på vårat skelett om en stund och sedan Sandra och Walles så får ni se den stora skillnaden på våra konst-talanger haha.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?