you never sing like you did before

2009-01-29, 19:17:42 / Kategori: Allmänt
Mätt och belåten, fyfan vad gott mat är! God mat iallafall. Ni som känner mig vet hur kräsen jag är haha! (; Idag åkte jag från min skola vid halv 4 tiden för att träffa Josefin som skulle ta lite foton på mig och Lilli. Haha, kan ju tänka mig att mer än hälften är oanvändbara, jag är nog bäst på att vara oseriös :') Sämst. Idag är det ingen träning som gäller, det orkar jag fan inte med..

Imorgon är det fanimej fredag! UNDERBART! 10.30-14.00 är det skola, sen jävlar ska jag faktiskt ut med Nicole. Vafan, kaosa inte så man kommer kunna umgås med dig under hela kvällen och inte bara i början. Haha, men det kommer bli bra. 

Kom på nu att jag aldrig slängde upp en veckoplanering, men nu känns det jävligt ovärt, så jag skiter i det faktiskt ! :')

Lilli

hoppas det blev några bra bilder på oss :D



2009-01-29, 22:12:44 URL: http://neeaa.devote.se

amandajävel

Jaaa, det hoppas jag också, men kan tänka mig att mer än hälften är förjävliga på mig, svårt att vara seriös ju :')



2009-01-30, 09:26:23 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?