Dagen som varit

2009-07-16, 21:36:37 / Kategori: Latest shit
Nyduschad. Skönt! Dagen har varit lugn men rolig haha. Det blev Stinsen och hälsa på Oscar och vänta på Jas samtidigt. Vi åkte och hämtade upp hennes jobbarpolare. Sedan blev det till att åka runt till Ungdoms mottagningen (som vi redan antog hade sommarstängt.) mot vårdcentralen som hade hunnit stänga  och sedan vidare till Stinsen igen, det blev ett par leggins för min del och ett par för henne med. Sedan gick jag hem. Nu sitter jag här.

Ringde btw tatueringsstället idag, ska gå förbi där en snabbis imorgon och kolla upp när jag ska tatuera mig och så, hoppas de har dator där eftersom jag inte kan skriva ut här hemma längre.. Galet frustrerande eftersom det är nu jag behöver det som mest, och inte bara till detta..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?