Feeling better

2009-07-25, 10:42:33 / Kategori: Latest shit
Halsen mår redan bättre kan jag säga. Tror ärligt jag hade lite feber där på kvällen, det var skönt när klockan blev elva så jag fick ta min pencillin och lägga mig. Hela jag mår bättre idag. Skönt!

Kanske blir till att träffa tjejerna senare idag, beroende på hur jag mår. Jas måste åka till läkaren eftersom hennes knä är sämre. Jag vet dock hur det där känns. Hon blev biten av katten och tro mig, det känns galet mer än vad det låter som. Jag kunde knappt röra handen efter ett tag.. Dum som jag var sket jag i antibiotikan eller vad det var jag fick då eftersom jag skulle på kryssning som sket sig i vilket fall som helst. Tro mig, ni som läser, att bli kattbiten är inte kul. De har så jävla mycket bakterier, tur för både mig och Jas att vi hade fått stelkrampsprutan i skolan..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?