Hur fan lyckades jag?

2009-07-25, 23:49:15 / Kategori: Latest shit
När jag gick hemifrån kom Jas och Kim och hämtade mig, plockade även upp Oscar. Åkte hem till Ralle för att säga hej eftersom han har fyllt år och hade lite folk över. Nicenice. Det blev inte en så lång vistelse, varken jag eller Jas får dricka, eller Jas får inte dricka förens imorgon, så hon tog en öl, medans Kim höll sig nykter. Sedan åkte vi, de släppte av oss, och när jag stänger bildörren inser jag "Fuck, jag har inga nycklar hem." Nycklarna (och busskortet) låg i min jackficka som låg inne i det låsta huset. Med nästan inga batterier på luren får jag ringa Pappa som är i stan och be honom komma hem och låsa upp. Tack så mycket! När jag kom hem slängde jag in lite svart tvätt i tvättmaskinen (typ första gången i mitt liv, så nu kommer jag säkert ha gjort så att allt har minskat till bebissize, men cred till mig ändå!) Satt på mig mjukisar och ätit lite smått. Och nu sitter jag här, ska ta bort sminket och borsta tänderna för att sedan försöka lägga mig.

Detta höll jag på med under tiden jag väntade och frös..



Imorgon blir det till att träffa Jas. Ska försöka handla lite inför Turkland och kanske ett par nya gympisar. Skönt att ha ibland! Inte för att de har något med Turkiet att göra men ändå. Lite solkräm och sånt, vad mer behövs? Vem av oss köper shampo och balsam och sånt? Bättre att ha för mycket än för lite(?). Det går ju verkligen absolut inte att köpa där liksom..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?