Igår&Idag

2009-07-18, 12:51:09 / Kategori: Latest shit
Igår började på saxo. Haha, det började väldigt roligt. Fick även höra att Erik ska sluta, mindra bra nyhet.. Så det 21a ska det bli jordens party! Vid elva tiden rörde vi oss mot stan, och stället där Cittycatten hade pratat om, lätt att hitta var den fan inte eftersom vi kom en timma sent, minst haha! Men tack för skjutsen O. Men väl inne ville en arg Jasmine dra, men så blev det icke! Oj oj haha, någon fick i sig rätt mycket av det goda! Hände lite annat galet också haha, bestämde mig bland annat för att sätta mig på tuggummi haha!









Idag ska jag handla koppar till min mamma(?) Och träffa Jas. Måste talas om igår haha! Annars har jag inga planer, träffa S(?). Det blir till att ta det lugnt eftersom jag ska jobba imorgon, dock 15-20. Men det är fan aldrig kul att vara bakis varken i skolan eller när man ska jobba, så jag struntar i att vara det helt enkelt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?