På tisdag

2009-07-23, 21:03:04 / Kategori: Latest shit
De två alvedonen jag tog hjälper mot min halsont känner jag. Det gör inte alls lika ont, så förhoppningsvis börjar jag bli bättre om jag fortsätter ta imorgon och så.

Jag funderar på att färga mina toppar, de är mörkare än resten av håret, finns även lite på vänster sida som inte är samma färg som det andra, så funderar på att färga till det imorgon faktiskt. Och påtal om hår så ska jag fixa till det på tisdag redan. Har fått för mig att det var på torsdag så fick mig en liten positiv chock när jag såg i kalenden att det var på tisdag, vilket är snart. Säger nog fortfarande inte vad jag ska göra, men annorlunda är det.. Vet dock inteom det kan bli exakt som jag vill att det ska bli. Och måste snacka med min frisör om att min skrivare inte fungerar och förhoppningsvis fungerar bilderna på mobilen bra..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?