Sjuk(?)

2009-07-23, 13:04:26 / Kategori: Latest shit
Gårdagen var trevlig, tills min kropp började säga emot. Ont i halsen, ont i huvudet, kroppen orkade inte riktigt. Bestämde mig för att ta sista tåget. A var helt säker på att den gick 00.47. Dock var jag inte lika säker.. Och ja, se vem som hade rätt, vi missade sista tåget. Bussen som vi skulle ta skulle inte börja gå förrens lääänge. Tur att jag har en snäll pappa som var hemma och kunde hämta oss.

Sovit bra har jag verkligen inte gjort. Min hals är värre. Jag har fruktansvärt ont på vänster sida. Förstår inte vad som hände, det bara slog till. Så nu sitter jag, i princip nyvaken och ska dricka te. Jag ska dricka så mycket te tills jag spricker, förhoppningsvis blir det bättre. Men ska jag vara sjuk är jag hellre sjuk nu än i Turkiet.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?