Tidsfördrift

2009-07-30, 21:06:34 / Kategori: Latest shit

VEM...
Vem är i rummet med dig?
 Alone.
Vem fick du sms av senast? Simon (:
Vem tänker du på nu? Mamma.
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa.
Vems hus var du senast i? Jobbet.
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Mamma.
Vem önskar du att du var med nu? Mamma!
Vem är din favoritsläkting? Kusinerna.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? HA! Behöver jag ens säga något?

VAR...
Var går du i skolan?
 Sollentuna.
Var är din telefon? På min mage haha.
Var är din mamma? Finland.
Var sover du? Där jag somnar.
Var handlar du mest? Beror på vad det är.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M och Gina tricot.
Vart åkte du senast bil? Hem.
Var i ditt rum är du? Mitt egna.

VAD...
Vad åt du senast? 
Tuggummi
Vad drack du senast? Vatten.
Vad är det för färg på dina byxor? Svart.
Vad är den närmaste saken som är blå? Nivea Creme burk.
Vad gillar du mest med skolan? Lärarna tror jag faktiskt.
Vad har du på fötterna? Strumpor.
Vad är din favoritfärg? Rosa och blått.
Vad är din favorithemsida? Typ.. facebook(?)
Vad är ditt favoritskomärke? Ingen speciell, bara det är snygga skor så.
Vilken film såg du senast? Finding neverland

Vilken låt hör du på just nu?  Slipknot - Snuff


Gabrielle

Grymt snygg rosa färg du hade i håret!



2009-07-30, 23:04:30 URL: http://stringoflammingo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?