Yep, jag är sjuk!

2009-07-24, 22:05:49 / Kategori: Latest shit
Som ni ser rubriken. Jag är sjuk. Trodde det var halsfluss, men läkaren sa något annat. Fick pencillin drog tillbaka till Jas och drack mitt bubbelvatten och tog mitt piller. Vi åkte till saxo, vilket inte var en höjdare för min kropp, varje minut som gick kände jag mig sämre. Pappa fick komma och hämta mig, ligger här, börjar säkert få feber. Har ont i huvudet när jag går, kan inte svälja något, inte ens yoghurt går ner utan att det gör ont. Vill bara lägga mig, men ska vara uppe en timma till och ta pencillinen då, så jag börjar på kuren idag. och efter det blir det nio dagar framåt. En dag i alanya blir det. Det överlever jag haha!

Kan inte tiden bara få gå fort så jag slipper känna att jag vill börja gråta för ingenting, att min kropp inte orkar med..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?