Dagen!

2009-06-11, 22:00:09 / Kategori: Latest shit
Min kropp är död. Hur ska jag klara av detta på min student(?). Dock annan sak tror jag.

Mötte upp Anna och Laura vid rudbeck och vi tog oss en skön plats. Stod i 45 minuter och väntade. När utspringet väl var började Anna gråta, och jag var nära. Rös i hela kroppen! Det var inte världens enklaste att hitta brudarna. Men tillsist hittade vi min älskade Josefin! Fyfan vad fin hon var! Helt sjukt vad fin hon var!

Vi hoppade upp på flaket och att få cider/öl i ögat är ingen höjdare. Jävlar vad det svider. Sminket rann håret var äckligt och tröjorna åkte av, oj oj.. Råkade ge Sara en svullen läpp också, men det var verkligen inte med mening. Förlåt igen!

Tvingade syrran att komma och hämta mig med sin moppe, aldrig att jag går hem med genomskinliga leggins och en tjocktröja utan tröja under. Glöm. Kom hem, var fullare än vad jag trodde faktiskt. Vinglade in i duschen och fixade mig rätt fort.

Första mottagningen hos en rull, riktigt full Josefin. Trevligt, efter ett tag kom dock huvudvärken! Frågan är om det var alkoholen eller Josefins skrikande? (; Nej men det var faktiskt trevligt! Vidare till min granne även barndomskompis mottagning, betydligt lugnare, men skönt faktiskt! Hon skulle sedan vidare och nu är jag här. Hela min kropp är spaghetti, orkar ingenting. Och imorgon ska jag på min egen skolavslutning, lär ju inte vara något till skillnad från de här senaste dagarna..

FÖR NI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR NI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR NI HAR TAGIT STUDEEENTEEEN, FYFAN VAD NI ÄR BRA!

.. Somliga har ju två år kvar. Torsk!

Jos

ursäkta mig då, jag var lite glad i torsdags bara (a) hihihihihih <3



2009-06-13, 11:45:01 URL: http://pmsbarn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?