Igår

2009-06-25, 11:10:49 / Kategori: Latest shit
Igår blev det till att först gå till edsbergsparken för att vara lite social med Josefin, Kuken, Veronica och Jennica! Jag, Josefin och Jennica tog kvart över bussen mot sollentuna där jag och Josefin gick av för att gå på tåget och möta Cilla. I stan mötte vi upp Lollo, Mike och Fredrik. Snacka om chock, när Josefin sa att en fredde skulle med så hade jag inte tänkt mig den Fredrik. Längesen man såg honom. Men vi rörde oss mot Café Opera. Var där tills halv 2(?) då en av oss blev utslängd, så vi resterande som var kvar hämtade grejerna och började knata. Jag (som var på rätt dåligt humör) ville hem, medans de andra ville till Donken.. Så jag och Cilla rörde oss mot bussen! Sällis fick man, dock inte av Cilla. Kallt som fan var det att gå hem, men sedan äntligen var jag hemma, borsta tänderna, ta bort sminket och lägga sig! Skönt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?