Exane

2009-06-06, 14:37:58 / Kategori: Latest shit
Gårdagen gick snabbt och var rätt skön fram tills midnatt ungefär.. Det började med att jag ålkte till arlandagymnasiet, mötte upp mina tjejer! Fick träffa lilltjejen också, herre min jävel, henne ska jag kidnappa! Så kom utspringet, nära till gråt var jag! Ja, tänk.. Egentligen skulle jag varit där på torsdag.. Men men.. Vi började leta upp Gustav vilket i nte gick så bra till en början eftersom Korven och dom försvann, jag Emily och lilltjejen som satt och värmde sig i min jacka gick runt och letade efter dom, hittade även några andra kända ansikten att säga grattis till! Sedan äntligen hittade vi honom. Efter en stund rörde vi oss upp mot flaken! Ros flaket var det flak som hördes mest, bra jobbat! Vi började röra oss mot "landet"!


Frågan är om ni ser den lilla krabaten i min famn(?)

När vi kom fram blev det champange! Jag som inte brukar vara så förtjust i det måste faktiskt erkänna att den här var riktigt god! Vi gjorde inte mycket annat än att vänta på grabbarna! Sen tillslut kommer de, vinglandes fram, lite småslitna, får sin champange så slänger André ur sig: Sckål! Det går inte att förklara hur roligt det såg ut! Väntade på lite mer folk och sedan blev det mat! Lina den jäveln, snabb som hon var hade hon redan ätit upp sin första potion medans vi andra började.. Nja, nästan så var det iallafall. I love you, and you know it (; Sen kom det ännu lite mer folk och det börjades dricka lite mer duktigt. Studenterna, en av de iallafall fick i sig rätt mycket! Och vi började röra oss mot kc, en nervös korv i kön men åfan, min darling kom in! Möttes i chock av en Jimmy, vad tusan gjorde han i märsta(?) Jäveln har flyttat dit. In på Kc med honom! Mycket bekanta ansikten, very nice! Sen jävlar förstördes allt, går fan inte in på varför, men Korven vet.. Och till alla jag var otrevlig mot igår, Im sorry! Nu i väntan på att bilden från Kung Carl ska komma upp så man får se hur den blev. Slänger upp den sen oavsett hur den ser ut!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?