Kan inte somna

2009-06-21, 23:39:54 / Kategori: Latest shit

Nej, jag kan inte somna. Det är frustrerande när jag har försökt lääänge.. Anyway..

Har suttit och tänkt på min tatuering. Ska ju ringa och boka tid imorgon. Men så kom jag och tänka på en bekant(?) eller vad jag ska kalla henne, trevlig prick. Hon har förjävla snygga tatueringar, så det blev till att fråga henne vart hon har gjort sina. Hon tipsade mig om Saint Tattoo i Näckrosen. Kanske värt?


Erica

Jag har försökt komma igång med min sömn nu. Lite tips: Är någon idiot som du irriterar dig på, bryt med människan. Lägg dig ungefär vid samma tid på kvällen och ta inga powernap på dagarna, försök gå upp vid samma tid också. Jag äter valerina forte från apoteket mot oro och sömnproblem (naturläkemedel) och börjat lyssna på ljudbok som gör mig trött :)



2009-06-22, 10:09:42 URL: http://skogisen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?