Mer ikväll

2009-06-28, 02:23:51 / Kategori: Fullast vinner.
Jag och Jas drog till badberget och låg där och solade och snackade ett tag. Sedan bestämde vi oss för att dra till Nacka Strand med de andra eftersom Jossan skulle hoppa Bungy! Massa jävla cred till dig! Kul som fan var det! Sedan bestämde sig jag och Jas för att grilla hos mig. Jag, Jas, Balex, Jas polare och någon random.. Rätt trevligt, drog till saxo, ganska mycket folk för en lördag, massa bögar! Snygga bögar faktiskt! Som jag skrev i inlägget under blev jag lite smygkär i en, haha! Sedan stängde det. Jas drog hem till sin grapp, jag och Balex ville hitta på något men icke, så nu sitter jag här i min säng och ska sova snart eftersom det är badberget klockan 11 som gäller imorgon! Fick btw en bild av Oscar på mig och lite av Jas, slänger upp den! Frågan är när den är tagen(?)




.. Och vad fan händer på bilden(?) Haha



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?