Mycket under dagen

2009-06-09, 23:47:48 / Kategori: Latest shit
GRATTIS CILLA, NU ÄR DU STUDENT!!

Jag och Korven kom 15-30 min sent. Södra latin är inte en lätt skola att hitta! Vi var där och grattade våran älskade Cilla som tagit studenten! Såg även när hon åkte iväg med flaket! Jag och Korven bestämde oss för att stanna kvar i stan och vänta på att tiden skulle gå. Jag hittade äntligen en neonfärgad bikini, som jag har velat ha i flera år! Det blev en gul! Tänkte köra på en rosa eller persikofärgad, men rosa kändes så vanligt och persikofärgad var inte lika lockande som den neongula! Hittade lite presenter till Cilla och träffade även --. Mycket trevligt! (: Jag har saknar dig faktiskt! Och närman talar om "trollen" så smsar han! (: När jag väl träffade -- dog batterierna på luren. Rätt skönt iof, bara stänga av den..

Mottagningen hos Cilla var great. Har inte skrattat såhär mycket på länge, skrattade så att tårarna rann! Det behövde jag verkligen! Bruden kan verkligen slänga ur sig knasiga och ibland korkade saker. Herregud vad härlig du är!

Vid kvart över nio var jag hemma och kunde ladda mobilen igen. Pling pling pling, sms hit och dit! Pms ville träffa mig så hon fick komma hit en stund, så vi satt nog på min parkering i en timma ungefär (?) och bara pratade om allt från himmel och jord. Då fick jag även årets första myggbett, på foten.. Kul.. Förhoppningsvis kliar jag inte sönder det och det hinner försvinna till tatueringstiden!

Fick även veta att jag är ledig imorgon! Så jag har i princip sommarlov! Jag har bara avslutningen kvar! UNDERFUCKINGBART!!

Cilla

HAHAHAHA UNDERBART! :')

tack för att du gjorde min dag sötnos!



2009-06-10, 13:23:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?