Nu har vi också sommarlov!

2009-06-12, 14:10:47 / Kategori: Latest shit
Äntligen, det här behövs! Efter den rätt ovärda skoavslutningen blev det storhandla med mamma och pappa. När vi har kommit ut med kundvagnen och alla påsar ser vi att pappas bildörr står öppen(?). Jag får panilk eftersom jag lämnade väskan och grejer i bilen. Men allt var kvar. Pappa hade glömt stänga dörren och låsa när han hämtade kundvagnen(?).

Kom hem och ringde Josefin för att kolla hur hon mår. Hesa härliga rösten och träningsvärk i hela kroppen, så ska det vara dagen efter sin student! Jag har dock fruktansvärt ont i mina vader. Det ser ut som att jag har blivit rövknullad när jag går. Vilket jag verkligen inte har. Full på flak oh yes..

Nu sitter jag med hårfärg i lite olika delar av håret som fortfarande enligt mig är lite orange. Så ska snart tvätta ur det.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?