Vaken!

2009-06-19, 11:57:41 / Kategori: Latest shit
Jodå, jag är vaken, och jag har varit det sen halv elva. Skönt att sova riktigt länge! Tror jag somnade innan halv tio till och med. Skönt! Sitter och fixar mig, sakta men säkert.. Känner att det är dags att köpa ny mascara eftersom den här börjar ta slut. Vet dock inte om jag ska köpa samma eller den jag hade innan.. Haha, vilka problem jag har.. Anyway, det blir att ta 13.35 tågt mot Upplands väsby denna gång, och buss därifrån mot Korven! Jag som hade tänkt mig ta en powernap med Cilla när vi kom fram, men icke! Folket kommer tydligen vid två.. Och än så länge verkar vi ha tur med vädret!



Det blir inte många kvar efter denna helg.. Dock har Josefin två stycken som är mina! Hö Hö...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?