99 problems

2009-03-26, 18:41:32 / Kategori: Allmänt
Jag var i stinsen och träffade J. Underbart, det var ett tag sen. Köpte även tjocktröjan jag ville ha. Nu har jag konstigt nog ågren. Jag fattar inte varför, har ju velat ha den aslänge och nu köpte jag den och känner att jag kanske borde lämna tillbaka den? Kommer jag använda den? Skulle ju kunna få så mycket annat för dom pengarna. Vilka problem jag har..

korvis

Haha sämstis !





Förresten så försökte jag skicka ett jävla sms till dig idag. Skrev nåt i stil med:



jag lånade mammas smink idag och hittade en vit penna, den var grym! Den blev inte sådär grå som den vi har. Max factors vita kohl-penna..bästa skiten! Så det bland annat kan du köpa om du returnar tröjan...haha :')



2009-03-26, 19:59:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?