.. and they are back!

2009-03-25, 16:25:36 / Kategori: Allmänt
Äntligen bytte jag ut dom svarta piercingarna i tungan (som ni ser på min otroligt enkla headerbild, som jag ska byta när jag orkar) till vanliga silver piercingar. Konstigt nog har jag saknar dom haha! Men nu är dom tillbaka (; På bilden ser ni hur det ser ut.
















Bilden (som i övrigt ser lite smårolig ut, piercingpluppar all over the place!) är från SB och jag vill utomlands nu. Träffa massa säsongarsvin, massa nytt folk, dricka goda drinkar i värmen. Sola och bara med två av dom bästa. J&L, är ni redo? Jag är så redo som man kan bli! Taggataggatagga! I sommar kör vi, det vet ni!

korvis

JAG KISSAR PÅ MIG NÄR JAG SER DEN DÄR BILDEN!!

För det första för att den är så jävla ful(l) och rolig och för det andra så längtar jag till sommmaren!



2009-03-25, 22:38:47

amandajävel

Det var därför jag la upp bilden, vill ju att du ska bli blöt i byxan. (Tolka det som ni vill ;)



2009-03-25, 22:48:11 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?