fullare än vad jag trodde

2009-03-28, 14:45:20 / Kategori: Allmänt
Gårdagen blev fullare än vad jag trodde faktiskt. Rätt trevligt faktiskt. Anton kom fram till att jag hade tuttar som välte ur dricka för mycket (vilket jag absolut inte håller med om), Jeppe kom fram till att min personlighet är som pinks (som han dock redan har sagt), Denise och jag kom fram till att taxi chaffisar kan vara snuskiga, Jasmine fick mig att komma fram till att vid vissa tillfällen är jag lite småfeg, Jag kom fram till att Josefin var försvunnen ett tag (?) och att J kan få betala tuttförstoring till mig. (: Dags för hemgång och väl inne på toaletten är det en viss person som knullar järnet, jag kommer aldrig kunna kissa där mer. (: Tur att det var stora killtoaletten då.. Efterfest? Jag var den enda taggade, så det blev inget av. Hem och sova, sjuka fylledrömmar och massa jävla sms. Vaknar av att Sebbe ringer och väcker mig, den jäveln. Men nu är jag vaken och väntar på att det ska bli kväll så jag kan gå ut!



Hahah alkoholen satte sig rätt duktigt redan då! Bjuder på denna, lite måste man ju få skämma ut sig!

SEX AND THE CITTY

Svar: Vill inte gå till frissan just nu för mitt hår är så fucked up. Eller snarare en del av det. Haha, skäms liksom. Men får se vad det blir ;D



2009-03-28, 15:25:55 URL: http://SexandtheCitty.tk



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?