ge mig mat

2009-03-08, 18:42:35 / Kategori: Allmänt

Jag är svinhungrig och jag känner doften av mat, får hoppas att det är dags snart. Dagen har varit lugn och rätt chill. Det blev stinsen en snabbis, blev dock bara vivo (och ja, jag säger fortfarande vivo) och bikbok. Josefin hade lite svårt att välja vilka snygga tröjor hon skulle köpa. Det blev ett vitt linne och en mintgrön lite chilltröja, fyfan vad snygg den var på henne. jäveln passar ju i alla färger! Men jag älskar dig ändå (; Och jag kommer sakna dig när du är borta. Men du kommer ha det skönt, det vet jag!


Igår var en lugn kväll, både jag och Josefin var rätt slitna från i fredags. Galet. Men det blev Saxo en snabbis för att se vilka som var där. Några bekanta ansikten var det. Vissa trevligare att se än andra.

Planer för nästa helg är redan satta! Gäller bara att tagga till!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?