Hårdiskussion

2009-03-25, 21:41:56 / Kategori: Allmänt
Jag och Korven sitter och diskuterar hårfärger. Att vi har bekanta dom har haft svart hår som skiftat i blått. Hur jävla snyggt är inte det? Asläckert, hade jag haft svart hår hade jag lätt gjort så att det skiftar i blått. Och jag är fullt seriös.

Sitter även och diskuterar hårfärger allmänt, om att jag vill ha det ännu ljusare och hon vet inte riktigt vad hon vill. Haha. Förstår inte, hon lyckas alltid få till en perfekt snygg färg! Asläckert. Frågan är om man ska slinga igen, snart? Stackars mitt hår, som jag leker med det. Det har ju redan bränts av en gång. Får hoppas att nu när det börjar bli långt igen att det förblir så. Måste även klippa till luggen som växer som ogräs. Det är iof positivt.



korven

Vi skiter i allt och ba färgar det helt knallrött...



2009-03-25, 22:33:40 URL: http://korvie.blogg.se/

amandajävel

Ja, varför inte?



2009-03-25, 22:35:02 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?