sotig sminkning

2009-03-19, 02:35:36 / Kategori: Allmänt
Dålig uppdatering idag, i know. Dagen började iallafall med att vi i skolan drog till naturhistoriska och kollade på cosmonova. Stötte även på Idol-Agnes som ville ge oss lite flyers om den där men vs women, spring grejen. Vi fick sluta vid ett halv två, sjukt skönt. Var hemma vid halv tre och tog en snabblunch sedan en powernap till klockan 17.15 faktiskt. Behövdes. Drog över  till N och vi började fixa oss inför rockbash som ägde rum på mango bar. Vidare till A och småföra. Väl där inne var det sjukt mycket bekanta ansikten, trevligt att se så många igen! Den blev några bilder, som jag kommer slänga upp när jag väl får dom. Jag och N bestämde oss för att dra hem, och nu är jag hemma med skavsår på fötterna, har tagit bort sminket, borstat tänderna och ska snart sova. Helt okej kväll faktiskt! Imogon är jag ledig och jag ska fan sova ut! KYSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?