trappfan

2009-03-29, 03:00:13 / Kategori: Allmänt
Ikväll blev en tidig hemgång. Det började med att jag åt middag hos mina grannar, trevligt som vanligt. Det fortsatte med att jag skulle vidar för att möta upp mina brudar, och det är då den där jävla earth hour eller vad fan det heter vad igång, klart som fan jag trillar i trappan, och ja, jag var nykter. Jag såg inte sista trappsteget och dum som jag är smsade jag samtidigt. Ont som fa-an gjorde det, och fortfarande gör. Det blev en luuugn kväll på saxo och vidare till donken och statiol. Träffade även några bekanta ansikten där. Har nog inte skrattat såhär mycket på länge. Tack för skjutsen Jos. Nu är jag hemma, har ont som fan i min högra fot och halt som tusan. Kul kul.. Blir det inte bättre lär jag gå med kryckor. Helt galet ont. Annars var det en lugn och riktigt rolig kväll, tack brudar!

Min mami fyller även år idag. Grattis. Du vet att jag älskar dig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?