I'm in love with a Fairytale

2009-05-17, 13:36:40 / Kategori: Latest shit

Hur glad var inte den grabben när han vann igår? Jag och mina tjejer bestämde oss för att åka dit nästa år :')

Igår var en galet skön kväll med ansiktsmask, smoothies, morötter och grejer. Very nice! Det behövdes faktiskt. Bestämde mig för att ta tåget hem! Så kom hem vid halv två. Skönt att sova i sin egna säng faktiskt!

Idag måste jag hets plugga, mina APU uppgifter ska tydligen vara klara imorgon... Aj aj aj..


Jag kunde inte ta det lika seriöst dom J&L. Dock blev det rätt oseriöst direkt efter denna bild!

Jossan

HAHAHAAH ! Jag luktade chokladpudding ^^



2009-05-17, 14:29:25

amanda

Ja, såg ut som skit gjorde du också (;



2009-05-17, 14:34:15 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?