min huvudvärk(?)

2009-05-19, 13:26:08 / Kategori: Latest shit

Underbart.. Fick ta en datortomografi när jag var hos läkaren förra veckan. Nu har jag fått veta svaren.. I somras fick jag ju en smäll på näsan. Vilket resulterade i att det svullnade upp lite, tänkte att det var väl inget mer med det. För ett tag sen märkte jag att mitt näsben(?) inte satt som det tidigare suttit, men somsagt. Det var väl inget mer med det. För två-tre(?) veckor sedan fick jag huvudvärk, och har haft huvudvärk ända fram tills nu.. Anyway, svaren av datortomografin är att jag har en svullnad precis där jag fick smällen i somras. Kan det ha med min huvudvärk att göra? Och vad ska man göra med svullnaden? Lite orolig blir man ju.. Bilderna ska med till öron, näsa och hals läkaren på måndag...



korvis

det är förjävla kasst det där...hoppas fan att det blir bättre :)



2009-05-19, 20:08:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?