min jävla huvudvärk

2009-05-10, 00:35:00 / Kategori: Latest shit
Det blev en tidig hemgång för mig ikväll. Tanken var ju att jag skulle åka till Väsby för att träffa Korven, men självklart ska min huvudvärk komma i vägen.. Vad fan är det för fel på mig? Ända sen i torsdags har jag haft ont.. Tycker att det räcker nu..

Anyway, idag har varit en händelsefull dag men ändå inte.. Drog och mötte Josefin i stinsen, köpte lite hårfärg för att rätta till mitt ojämna och för att hon ville slinga till sitt lite.. I samma veva hämtade hon sina grejer och bilen här ifrån, och så när vi var på G hem till henne för att sedan köra hennes familj till huddinge(eller vad det nu var?) så kände bilen för en powernap.. Så den tyckte att den här platsen var rätt mysig.




Efter att vi hade kört hennes päron dit dom skulle åkte vi hem till Josefin igen och fixade till håret. Bättre resultat än igår tycker jag att det blev. Sedan åkte vi hem till mig och fixade oss eftersom jag skulle byta om och grejer.. Sen saxo i en timma typ. Kuken kom förbi ett tag också, sen åkte vi till shell/7 eleven och köpte wok. Planen då var att vi skulle åka tillbaka till Josefin och kolla på The Grudge, men så blev det icke. Hon skulle hämta hem sina päron, även då hade jag huvudvärk så det blev hemgång.. Nu ligger jag i sängen, har gjort ett tag. Osminkad och redan borstat tänderna. Ska försöka somna till the butterfly effect som går på 5an, en av dom bästa filmerna någonsin tycker jag. Har den på dvd här hemma. Ska bli intressant att se vilket slut det är nu, eftersom det finns två stycken.. Gäller bara att försöka sova bort huvudvärken.. Alltid är det något..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?