Mus i köket

2009-05-11, 08:20:26 / Kategori: Latest shit
Yes, vi har en pyttemus någonstans i köket som min kissemjau har tagit med sig in.. Skulle börjat praktiken klockan 8 idag, men min huvudvärk hindrar mig.. Ringde och sa att jag inte mår bra och att jag ska försöka komma imorgon. Ska även försöka gå en läkartid.. Både Josefin och mamma säger att jag kan ha bihålsinflamation eller vad det heter.. Så det ska kollas upp.. Känns så jävla surt att vara hemma nu den sista veckan.. Plus att vi måste vara lediga på onsdag då vi har matte nationella..

Har varit vaken sedan 7 och det känns ovärt att gå och lägga sig igen, så nu ligger jag i sängen och försöker vila. Ska försöka ta mig ett varmt bad senare. Ska stänga av datan ett tag nu, huvudvärken blir absolut inte bättre när jag sitter och kollar på dataskärmen..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?