sick and tired

2009-05-07, 07:05:47 / Kategori: Latest shit
Har varit vaken i en timma, minst. Jag har fortfarande jordens huvudvärk och mår illa. Varför kan jag inte ha antingen ont i huvudet eller må illa, istället ska jag få ha båda.. Eller ingenting hade suttit rätt bra.. Anyway, ringde och sjukanmälde mig, då dom sa att min handledare också hade sjukanmält sig, lite otippat faktiskt.. Är ju ledig imorgon - söndag, förhoppningsvis mår jag bättre senare idag. Imorgon ska vi få gäster och sen ska jag iväg och fira O, dvs om jag känner mig bra. Tog en ipren (stolt jävel, kan oftast inte ta huvudvärkstabletter, var nära den här gången också) för med än en halvtimma sen och hoppas på att den ska få mig att må bra(?) Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv..KYSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?