tidsfördrift

2009-05-12, 18:08:57 / Kategori: Tidsfördriv.
Namn: Amanda.
Smeknamn: -
Piercingar: Två i tungan, läppen, i båda brösten och om öronen gills (enligt vissa, dock inte mig haha) så har jag elva i dom. En till piercing på G.
Tatueringar: Ingen än. Dock stora planer.
Längd: Långben, 1.59!
Skostorlek: 34-36, beror på vad det är för typ.
hårfärg: Äkta är typ cendre/rått färgat, något mellan. Men nu är jag blond, på god väg iaf. 
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, isåfall i egen lya.
Dricker du: Yes.
Använder du droger: Aldrig.
Röker du: Nej.
Vilken parfym använder du: Olika. Light blue och 212 sexy är mina favoriter.
Vad är du rädd för: Beror väl på vilket "rädd" man menar.
Gillar du att tvätta: Inget för mig.

Din första:
Operation: Aldrig opererats.
Första piercingen: Naveln
Första sporten du började med: Gymnastik tror jag? Om inte dans(?)
Första husdjuret: Kissemjau.
Första semestern: Det kommer jag fan inte ihåg.
Första konserten: Det kommer jag fan inte heller ihåg.

Just nu:
Äter du: Nej.
Dricker du: Te.
Lyssnar du på: Tv:n.
Väntar du på: Helg och en spårad sommar.
Tittar du på: Just nu, datorskärmen och top chef.
Har du på dig: Bytte precis till mjukisar.

Din framtid:
Barn: Absolut!
Giftemål: Hoppas kan man ju!
Karriär: Någonting med människor.

Har du någonsin:
Kysst en främling: Ja.
Tappat bort glasögon/linser: Möjligtvis ett par glasögon när jag var yngre.
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: Nja, skulle inte kalla det rymma.
Röntgats: Senast igår.
Gråtit när någon dött: Ja.

Senaste:
Film du hyrde: För längesen för att minnas. 
Låten du hade på hjärnan: Dba - Losing you.
Personen du ringde:  Korven!
Tv program du tittade på: Top chef

För eller emot:
Långdistansförhållanden: Jag skulle inte klara av det tror jag, så emot.
Utnyttja någon: Emot.
Att använda droger: Emot
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: För.

Favorit:
Mat:
Det jag är sugen på.
Låt: Har mina favoriter.
Sak att göra: Något som får mig lycklig.
Dryck: Med eller utan alkohol?

Antal:
Gånger du varit kär på riktigt:  Två.
Gånger ditt hjärta brustit: För många.
Hjärtan brustit på grund av dig: Vill jag veta?
Personer från grundskolan du har kontakt med: Några stycken.
Ärr du har på kroppen: Sex stycken, som jag kommer på nu.

Senaste:
Tidning du läste:
Någon skvaller tidning på prakiken.
Personen du fick mail av: Facebook.
Personen du fick brev av: Folktandvården (som jag inte ens går hos?)
Personen du fick sms av: Balex.
Saken du köpte: Om inte mat och dryck gills så hårfärg.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Praktiserat och träffat Balec.
Var det kul: Vilket av dom? Trött som stryk är och var jag då också.
Hur tidigt stiger du upp: Beror väl på om jag har en tid att passa eller inte.
Gillar du att slåss: På fyllan.
Vad ska du göra ikväll: Plugga lite matte, duscha och sova!
Var har du ont: Huvudet och foten.
Använder du hårspray: Försöker att sluta haha.
Kan du stå på händer: Ingen aning.
Håkan Hellström eller The Ark:
Håkan!
Salt eller socker:  Beror på vilket sug jag har.
Gillar du ketchup: Nej fyfan.
Kan du sjunga: Nja, det tycker jag inte.
Mer värt än guld: Familj och mina närmsta vänner.
Ska bli skoj: En spårad sommar!
Ska inte bli skoj: Matteprovet imorgon(?)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?