Trampdynor

2009-05-27, 20:00:13 / Kategori: Latest shit

Ni anar inte hur ont mina trampdynor gör.. Aj aj aj.. Så fruktansvärt ont, svullna är dom också haha..

Dagen har varit seg till en början. Jag och S gjorde absolut ingenting på matten (Sorry Å, Men nu är jag trött haha) sen var det film som gällde. Lunch och sedan brandstationen. Det var helt okej faktiskt, han fick till några sköna lines, som dock kom ut helt fel. "När man har tagit av kläderna kan man klämma och känna.." Ja, jo.. Det var svårt att hålla sig för skratt faktiskt. Vi fick sluta en timma tidigare, så det blev stan en timma tidigare. Fika och nya piercings, en till mig och en till S. Så för tillfället har jag en ring i läppen, intressant va?




Denna brud träffade jag i stan idag, very nice. Hade även hoppats på att träffa -- men, som vanligt fanns det ingen tid.

emelie

trampdyna, haha de heter fotsula :D



2009-05-27, 20:36:03 URL: http://sensuellt.blogg.se/

amanda

I min värld heter allt som jag vill, fotsula = trampdyna, näsa = nos osv osv (;



2009-05-27, 20:54:56 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?