20 minuter

2009-11-05, 22:20:35 / Kategori: Latest shit

Praktiken dödar mig, nu börjar det dock hända mer vilket gör det roligare. Har haft sjukt tur att jag har hamnat just där jag hamnade. Alla är så sjukt trevliga och inte minst sagt roliga. Tur för oss! Dagen har väl gått någorlunda långsamt haha, men den har gått. Huvudvärk samt nackvärk. Kanske för att jag sov på soffan inatt(?) eller, imorse rättare sagt. Kände mig inte fullt frisk när jag vaknade.. Men men. Får se, hoppas hoppas hoppas jag mår bättre imorgon!

Påtal om ingenting så fick jag ett sms idag som faktiskt, konstigt nog gör att jag saknar att jobba på dagis! Det var inte ett direkt ett upp piggande sms men jag saknar ungarna! Men men, inte så mycket att göra åt saken nu. Får väl ta det efter studenten om det fortfarande är aktuellt ahaha.

Det här jävla inlägget har tagit mig typ 20 minuter att skriva så nu avrundar jag. Ska försöka sova snart (önska mig lycka till.) eftersom ja börjar 7 imorgon. 7-15. Sedan blir det Ungdoms mottagningen en snabbis, ett måste! Sen jävlar ska jag hem och sova. Haha, fan vad ovärt för er att veta.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?