Åter igen guld i powernap!

2009-11-19, 16:55:16 / Kategori: Latest shit

Hur skönt tror ni inte jag har det på trosdagar, speciellt idag!? Slutar 12, var hemma vid 13 eftersom jag träffade Kukis och gick runt med henne i stinsen tills hon började jobba. Sedan blev det raka spåret till sängen. Så jävla skönt att jag "fick" lägga mig idag. Vaknade någongong underone tree hill och fick för mig att det var söndag.. Somnade om och vaknade en stund senare. Fem minuter efter att jag vaknat ringer luren. Pratade en stund, och nu ligger jag här i sängen igen. Sköönt! Funderar dock på en varm dusch! Har btw inte sovit bra alls inatt! Jävla vaccin dödar min arm! Haha, när de som tog vaccinet innan mig sa att man får ont i armen så trodde jag inte riktigt på det. JAG TROR ER NU! Har inte kunnat sova alls, bara täcket har snuddat vid pålstret (eller vad man ska kalla det) har det gjort pissont. Har säkert sagt "Aj" i sömnen också.


Ikväll är det bio (igen..) som gäller. Halv 10 eller vad det nu är börjar den. Bra koll. Först visas Twilight och sen är det New Moon som gäller. Därav powernapen! Man vill ju vara pigg! Visst att jag hatar(!!!!!!) bio, men den här längtar jag till. Jävlar. Jag, Malin, Syrran och hennes polare. Funderar på att åka dit i mjukisar(?) Vill vara bekväm i den där jävla biostolen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?