Dags att börja snart

2009-11-27, 17:21:28 / Kategori: Latest shit

La precis in några cider i kylen. Gillas. Ska snart hoppa in i duschen och bara ta min tid till att fixa mig. Vet själv att det kommer bli stressigt i slutet haha, lyckas alltid men men, man kan ju försöka iaf. Hörde även för ett tag sen att jag och Malin kommer se i princip likadana ut ikväll. Svartklädda (vilket jag alltid har på mig på helgerna, frågan är varför..) och rosa klockan.. Dock hatar jag att gå klädd ungefär som någon annan, men men. Tänker inte ändra nu när jag vet vad jag ska ha på mig.. Ikväll blir det att föra först lite här hemma under fix. Sedan åker jag till märsta och förar lite där, sen stan. Nype of course. Haha, men det känns rätt bra! Det blir nog bra!


Snart så.. Skål!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?