Första och sista idag

2009-11-02, 19:07:50 / Kategori: Latest shit

Ingen bra jävla dag. Börjar med huvudvärk. Kommer till praktiken (på mitt schema jag fick av mina handledare står det att jag börjar 7..) och inser att min handledare jag ska gå med idag börjar 8. Kändes ju jävligt bra.. Dagen gick, sakta men säkert, huvudvärken består. Lunch med mamma. Hemgång, fastnade i mammas rum, diskussion. Handla, skulle kolla plattång, men de var såklart slut.. Eller ja.. De snygga och bra.. Åkte hem käkade. Så jävla trött på allt och alla. Vill bara låsa in mig och lägga mig i ide. Skulle egentligen möta upp N om en timma typ, men mår inge vidare så har redan lagt mig i sängen och borstat tänderna. Nu stänger jag av både datan och mobilen! Jag ska sova. Börjar ett imorgon. TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?