Fuck copycats

2009-11-06, 15:01:28 / Kategori: Latest shit

Jag stör mig fortfarande på människor som inte har egen stil, eller ja som helt enkelt Alltid ska köpa allt som alla andra har. "Åh vart har du köpt den? Jag har kollat på den!" Och det är alltid samma jävla personer. Visst någon gång ibland förstår jag väl, men när det alltid är samma jävla personer som ska köpa exakt samma sak som man själv har. GAH, blir tokig på det. De kläder jag har, de väskor jag har, den parfym jag har, de bikinisar jag har, alla grejer jag har, sluta köpa samma sak när du vet att jag har det! Brudjäklar! Skaffa egen stil så slipper ni se ut som andra! TACK!!!!!



Erica

Håller med! Jag köper saker som jag tycker om, kan ibland få inspiration av andra, men jag hatar att se likadan ut som någon annan ^^ Alltid känt så sen jag var liten.



2009-11-06, 21:46:20 URL: http://skogisen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?