Gårdagens utgång

2009-11-01, 16:38:48 / Kategori: Latest shit

Gårdagen var helt okej, började med min powernap vid 20.00. En halvtimmas powernap blev en timma. Skönt var det iaf. Otaggad blev jag då också. Men vi drog ut ändå, åkte till Fabben, var väl inte så mycket som hände där, lite bekanta ansikten. En och en halv drink senare drog vi till Kung Carl. Var där tills det stängde, eller kanske drog 15 min innan. Sjukt intressant.. Vi fick skjuts hem, tack du som körde. La oss i sängen käkade asgod thaimat och skulle kolla på gossip girl, men det sket sig eftersom ingen av oss orkade hålla ögonen öppna. Somnade och får samtal vid 5. Klickar jag första gången menas det nog med att jag inte vill svara(?). Har varit hemma en stund. Så sjukt otaggad på praktiken imorgon. Skjut mig. Så här mysiga vad jag och mitt sovsällskap igår.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?