Handikappad

2009-11-18, 19:46:10 / Kategori: Latest shit

Min arm gör ont. Haha, visst har jag hört att det gör ont att vaccinera sig, men detta trodde jag inte! Kan knappt röra min vänstra arm haha. Jaja, efter skolan var det stan för min del, kul att comviqs fittnät har knasat, eller vad det nu är. Får alla sms som jag skulle fått halv 3 NU. Underbart. Men det har gått bra ändå! Blev fika för mig och Ronja, köpte även en ny ögonbrynspenna och en ny ögonfransböjare eftersom min älskling har varit hos Brori sen i lördags haha! Från halv 3 till sju var vi i stan! Även brori var där, men självklart missar vi varandra, HUR FAN LYCKAS VI? Haha! Nu är jag iaf hemma, handikappad, jävla vaccin! Kommer ju inte kunna sova på någon arm, har ju kattjävelns rivsår på andra. Och nu är jag hungrig. MAT!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?