I want to stay home, do you?

2009-11-03, 10:24:06 / Kategori: Latest shit

Vaken. Jobbiga drömmar? Yes. Somnade i princip direkt när jag stängde av datorn. Sov ungefär hela natten, dock vaknat lite då och då. Vaknade vid 06 och satte på mobilen igen. Somnade om. Vaknade för en halvtimma sen av larmet på mobilen, undrar hur länge jag kunde sovit annars..

Ligger i sängen nyduschad, ska snart käka något och dricka te, min hals mår inte bra. Huvudet mår fortfarande inte bra och jag vill inte till praktiken. Har en känsla av att det kommer bli en uuuuunderbar fucking dag...

 


Typ såhär känner jag just nu..


(¯`¬•» ★ B E L L S★

hahahhaa jag vet gumman , vissa lärare e bara för mkt



2009-11-03, 10:50:37 URL: http://bellyy.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?