Jet set klockorna

2009-11-26, 19:09:42 / Kategori: Latest shit

Hemma, (sjukt) mätt och belåten även (sjukt) trött. Att vara i skolan idag har varit sjukt ovärd, gjorde i princip ingenting.. Vid 12 åkte jag och två klasskamrater till kista, köpte äntlign den rosa klockan jag har velat ha. Så nu jag har den blåa och den rosa. Det blir nog den rosa imorgon kväll :') Haha.. Åkte sedan vidare till rudbeck för att träffa min snyggis Nicole. Fick dock sitta och vänta en timma men hade ju sällskapet kvar så det gjorde inte så mycket! Efter blev det ett sjukt snabbt besök på Um och sedan blev det kista. Nicole hittade lite småsöta grejer, jag däremot nu har exakt 0 kr på kortet så hade inte så mycket val än att bara kolla på typ.. Haha. Träffade även på P, kära granne. Det var ett tag sen så det blev sällis hem, hon kommer möjligen över senare ikväll!

Ungefär ser min blåa klocka ut, den är dock inte genomskinlig och har inga diamanter. Den rosa är babyrosa! Funderar dock även på den gröna, så sjukt snygg. Men den får vänta!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?