Snodde av snyggpöörsh

2009-11-06, 21:47:17 / Kategori: Tidsfördriv.

Att jag vill ha - Lycka!
Att min senaste kyss - Var i fredags och lördags (samma person!) även lite småmysig.
Att jag lyssnar mest på - Det jag tycker är bra!
Att jag pratar - Inte alls just nu.
Att jag inte gillar - Det finns rätt mycket, men Falskhet och Copycats! 
Att mina bästa vänner – Kan jag förhoppningsvis lita på!
Att jag avskyr när folk snackar - Och inte kan stå för det!
Att kärlek är - Varierande.
Att jag gillar att – Köra på utgångar! Att känna närhet sitter inte heller fel
Att jag alltid kommer att - Ha min älskade tatuering kvar.
Att jag är hemligt förälskad i – Pete Dunham
Att sist jag grät var - Ingen kommentar.
Att min mobiltelefon är – Rosa.
Att när jag vaknar på morgonen – Är jag oftast inte utvilad.
Att innan jag går och lägger mig - Tänker jag för mycket.
Att idag har jag – Varit sjuk.
Att jag just nu tänker på - Att en utomlandsresa inte skulle sitta fel.
Att i kväll ska jag – Sova och hoppas på att bli frisk.
Att i morgon kommer jag – Förhoppningsvis må bättre(?)
Att jag hoppas - Att jag kommer igång med träningen när jag blir frisk och får en riktigt schyst kropp!
Att jag verkligen vill - Bli av med min dagliga huvudvärk.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?