Suprised? Its back.

2009-11-17, 23:12:59 / Kategori: Latest shit

Det kändes inte bra. Inte bra alls. Men det var nog nödvändigt. Huvudvärken is back, någon mer än jag som inte är förvånad? Imorgon börjar jag halv elva, endå ska jag upp så att jag är vid KS vid 8, dags för vaccinet. Oskönt. Längtar inte. Hoppas jag bara får ont i armen efteråt. Blir inte alls chockad om jag blir megasjuk. Så jävla typiskt mig. Ska snart försöka sova, wish me luck! Har btw fruktansvärt ont på de små rivsåren som kattjäveln gav mig inatt. Och ett blåmärke på knät som jag slog i i går på bussen. Sött..


Bebis. <3


Erica

Du borde ta och undersöka kroppen, inte hos läkaren, typ få bort spänningar! Och hoppas allt går bra med vaccinet :) Jag och mina föräldrar fick bara ont i armen. Min syster hade feber en dag :)



2009-11-18, 10:18:34 URL: http://skogisen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?