Tillbaka på dagis!

2009-11-18, 11:46:21 / Kategori: Latest shit

Kul att jag skrev jordens inlägg och så dör fittdatorn. Ska börja ta med min egen dator till skolan.. Eller inte.. anyway. Dagen skulle börjat med sovmorgon, men icke! Mamma kom och väckte mig redan klockan sju. Och vid åtta var vi på g till KS för att ta vaccinet. I kön innan mig var den en söt liten pojkbebis eller ja på ett år kanse(?). Oj vad söt han var. Fick till och med hålla i Edvin som han hette medans hans föräldrar tog vaccinet. Sånt charmtroll! Stora blåa ögon hade han också. Men mindre glad blev han när sprutan togs på honom, oj vad han grät. Fick ont i hjärtat! Sedan var det syrrans tur och sist min.. Sedan åkte vi (feta omvägen) tillbaka till sollentuna.. Men men. Kom till skolan, nej förlåt det är ju ett dagis nu! Vi har ju fått bestämda platser med våra namn på och grejer, nu saknas bara haklapparna när vi ska äta och leka med lera! min vänstra arm känns helt slö, den bara finns. Haha, gör ingen nytta typ. Den känns konstig. Somnade på dåligt humör, vaknar med nästan ett värre humör. Huvudväken sitter kvar. Sitter här på "dagiset" och gör allt jag egentligen inte borde göra. Duktigt jobbat Amanda. Klapp på axeln.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?